Har du styr på alle bryllupsplanlægningerne til din store dag? Når dagen endelig kommer, skal din bryllupsdag forløbe lige efter planen, så du kan slappe af undervejs og nyde hvert øjeblik. Tanken om at brudeparret skal have styr på det hele for, at det forløber bedst, skal forsvinde. For det bedste vil være, at I kan slappe af og derfor uddelegerer opgaverne og ansvaret.
Vi vil derfor fortælle 3 ting, som du bør have med i dine bryllupsplaner, så du kan lindre presset.
Professionel tjener
Mange har en tendens til at aftale med vennernes sønner, at de kan fungere som tjenere og server maden og stå i baren. Men det vil ikke sikre dig, at det hele forløber, som det forhåbentlig skal på denne dag. Du burde derfor hyre en professionel overtjener, som kan have overblikket, ansvaret og yde en professionel service til dine mange gæster. Hvis du anskaffer dig en god overtjener, kan de også have overblikket over hele personalet – herunder naboens dreng, hvis han skal servere.
En komplet barløsning
For at rigtig kunne sætte gang i festen kan I anskaffe jer en komplet barløsning, hvor der er bartendere med. På den måde kan I være sikret mange lækre drinks, og lige det som gæsterne ønsker. Du vil nemlig få en bartender med god erfaring og ved, hvad personen gør, så I kan få gode drinks. Det betyder også, at hverken I eller jeres gæster skal bruge tid og kræfter I baren.
En professionel sparringspartner
Det er lige meget, hvor langt I er i jeres planlægning, men vi anbefaler, at I har snakket med en professionel bryllupsplanlægger. De vil kunne hjælpe jer med flere ting, og rådgive jer videre i jeres proces. Det kan jo være, at der er noget, som I har glemt at tænke på. I bestemmer også helt selv, hvor meget de skal være ind over jeres planlægning. Det kan være, at I blot vil have en times tid, hvor I lige kan få lidt rådgivning, men I kan også hyre dem til at gøre det meste af arbejdet. De kan sågar være der på selve dagen og sikre sig, at alt forløber som det skal.
Det hele handler om, at I kan slappe af og nyde jeres dejlige selskab, som er kommet for at fejre jer.
Starte altid med at have en placering klar med en dato, så er I allerede rigtig langt med jeres planlægning.
Nyd jeres bryllup i smukke og romantiske omgivelser på jeres store dag.